Attestatsiya savollari boshlang’ich

1. G`umay yulib olinganda ildizpoyasi qayerda qoladi?

 
 
 
 

2. Bahor faslida qanday kiyinish kerak

 
 
 
 

3. Kuchukcha qaysi metodika bo’yicha yasalgan?

 
 
 
 

4. Bir aylanada yotadigan 5 ta nuqtadan nechta vatar o’tkazish mumkin?

 
 
 
 

5. Uy vaifasini tekshirish darsning qanday bosqichi hisoblanadi?

 
 
 
 

6. Shu vaqtgacha o‘zi uyg‘onmagan uyquchi bola qaysi hikoyaning qahramoni?

 
 
 
 

7. ”Donolarning donosi ” hikoyasida qaysi buyuk bobomiz haqida so‘z yuritiladi ?

 
 
 
 

8. Berilgan parchada nuqtalar o’rniga qaysi kelishik qo’shimchalari qo’yiladi?
Haqiqat… qilichlari sinmagan kun bor ekan,
Istiqlol… sharofati sen… doim yor ekan. kelishigi, tushum kelishigi, qaratqich kelishigi, jo’nalish kelishigi

 
 
 
 

9. Suvni zaharli moddalar va mikroorganizmlar tozalaydigan asbob nomini toping?

 
 
 
 

10. Matematika fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan?

 
 
 
 

11. Yangi metod, yangi darslikning muvofiqligini tekshirishda ona tili o’qitish metodikasining qaysi tekshirish metodidan foydalaniladi?

 
 
 
 

12. 6 hissa suvga 3 hissa tuz solib aralashma hosil qilindi. 27 kg aralashma hosil qilish uchun qancha suv kerak bo’ladi?

 
 
 
 

13. Ko‘chma ma’nodagi so‘zlarni belgilang

 
 
 
 

14. Uy vazifasini tekshirish darsning majburiy bosqichidir.

 
 
 
 

15. Qaysi qatordagi so’zdan fe’l yasalganda,o’zakda fonetik o’zgarish bo’lmaydi?

 
 
 
 

16. 3-sinf o’qish darsligida berilgan Habib Rahmatning “Bog’im” sherida qaysi fasl tasvirlangan?

 
 
 
 

17. Sinfdan tashqari o ‘qish uchun kitob tanlashda qanday tamoyillarga amal qilinadi?

1. tarbiyaviy maqsad ko‘zda tutiladi.

2. asarlar janri va mavzusining xilma-xilligie ’tiborga olinadi.

3. o‘quvchilar yoshi va saviyasiga mosligi hisobga olinadi.

4. o ‘quvchilarning shaxsiy qiziqishi va mustaqil
o ‘qishi hisobga olinadi.

5. mavsumiy tamoyilga amal qilinadi

 
 
 
 

18. Tovush metodiga kim asos solgan?

 
 
 
 

19. Katta uyning toʻrt burchagida bittadan mushuk oʻtiribdi. Mushuklarning har birini qarshisida 3 tadan mushuk oʻtiribdi. Uyda hammasi boʻlib nechta mushuk bor?

 
 
 
 

20. Tarvuz qachon ekiladi?

 
 
 
 

21. San’atkorning ijrosini tinimsiz gulduros qarsaklar bilan olqishladilar.

Yasama so’zlar nechta?

 
 
 
 

22. O’quvchilar alohida hodisa va faktlarni kuzatish asosida «nima» deb ataluvchi fikrlash formasini ham qo’llaydilar.

 
 
 
 

23. Bigizdan foydalanish qoidalari nechta?

 
 
 
 

24. Matematika o’qitish metodikasi eng avvalo
bog’liq bo’lgan fanni ko’rsating

 
 
 
 

25. Qurbaqa qanday hayot kechiradi?

 
 
 
 

26. Matematika o’qitish jarayonida o’quvchilarning faolligini oshirish va matematikaga bo’igan qiziqishini rivojlantirish omillaridan biri – o’quvchilar bilan olib boriladigan ……. .

 
 
 
 

27. Dorixonalarda dorilarni tayyorlashda qanday o’simliklardan foydalaniladi?

 
 
 
 

28. Nechta o’rinda tushum kelishigi qo’shimchasi qo’yilishi kerak?
1)Tursun tog’am tovug’i… tuxumi… tarozida tortdi.2)Toshkentlik Toshtemir.. teshasi toshloqlik Toshbolta… teshasidanmas.3)Mashhura moshxo’rda…, Mastura moshurva… pishirdi.

 
 
 
 

29. O’qituvchi o’quvchilarni kasrlarni hosil qilish jarayonini namoyish qilishda bolalar e’tiborini nimaga qaratish zarur?

 
 
 
 

30. Matematikadan bajariladigan mustaqil ishlarni shartli ravishda ikki ko’rinishda tashkil qilish mumkin.

 
 
 
 

31. “Hisobda adashgan” bola hikoyasidagi bolaning ismi?

 
 
 
 

32. O‘zbekiston Respublikasining davlat tili ekanligidagi Qonun qachon qabul qilindi?

 
 
 
 

33. Yaxshi fazilatlarni yozing

 
 
 
 

34. Butun bir narsani qismlarga ajratib fikrlashni nima deb ataymiz?

 
 
 
 

35. Nechta o’rinda qaratqich kelishigi qo’shimchasi qo’yilishi kerak?
1)Tursun tog’am tovug’i… tuxumi… tarozida tortdi.2)Toshkentlik Toshtemir.. teshasi toshloqlik Toshbolta… teshasidanmas.3)Mashhura moshxo’rda…, Mastura moshurva… pishirdi.

 
 
 
 

36. Bunda o’qituvchi materialning
muammosini qo’yadi, uni yechish yo’llarini ko’rsatadi, asoslaydi va
isbotlaydi.
Masalan: agar ko’payuvchi va ko’paytuvchining o’rni almashtirilib ko’paytirilsa, ko’paytma qanday o’zgaradi? O’qituvchi bu savolni tushuntirishda ilyustrasion ko’rgazmalardan foydalaniladi:
3×4=12 ya’ni 3+3+3+3=12 yoki 4×3=12 ya’ni 4+4+4=12.

Bu qaysi metod?

 
 
 
 

37. Yolgʻonning umri qisqa

 
 
 
 

38. Itning bolasi nima deb ataladi ?

 
 
 
 

39. Tutuq belgisi to‘g‘ri qo‘yilgan so‘zlar qatorini belgilang.

 
 
 
 

40. “Mushtoq” so‘zining ma’nosi nima?

 
 
 
 

Question 1 of 40