Attestatsiya savollari boshlang’ich

1. Mahallada bolalar uchun eng kerakli joy qayer?

 
 
 
 

2. Sinf – dars tizimi necha yildan beri mavjud?

 
 
 
 

3. Mustaqil ishlarni shartli ravishda necha ko’rinishda tashkil qilish mumkin?

 
 
 
 

4. MO’M o’zining tuzilish xususiyatiga ko’ra shartli ravishda qanday bo’limlarga bo’linadi:
1. Matematika o’qitishning konkret metodikasi.
2.. Matematika o’qitishning inklyuziv metodikasi.
3.Matematika o’qitishning maxsus metodikasi
4.Matematika o’qitishning umumiy metodikasi
5.Matematika o’qitishning abstrakt metodikasi

 
 
 
 

5. G`umay yulib olinganda ildizpoyasi qayerda qoladi?

 
 
 
 

6. Maktab mulki kimniki hikoyasida birinchi bo`lib kim baho oldi?

 
 
 
 

7. Ko’p xonali sonlarni raqamlash mavzuni o’rganishda nimaga alohida e’tibor beriladi?

 
 
 
 

8. Suvni zaharli moddalar va mikroorganizmlar tozalaydigan asbob nomini toping?

 
 
 
 

9. O’quv ishini tashkil etishning darsdan tashqari qanday
shakllari mavjud:
l. Mustaqil uy ishlari.
2. O’quvchilar bilan yakka va guruh mashg’ulotlari.
3. Matematikaga qobiliyatli o’quvchilar bilan o’tkaziladigan
mashg’ulotlar.
4. Matematikadan sinfdan tashqari mashg’ulotlar.
5.0’quvchilar bilan ishlab chiqarishga, tabiatga ekskursiya.

O’quv ishini tashkil etishning darsdan tashqari qandayshakllari mavjud?

 
 
 
 

10. O‘quvchilar tafakkurini charxlashga yo`naltirilgan masala turi?

 
 
 
 

11. Qaysi metodni qo’llaganda o’quvchilarning bilish faoliyatini har tomonlama o’stirish mumkin.

 
 
 
 

12. Boshlang’ich sinf matematika kursida son va raqam atamalari bir xil ma’noni anglatadi?

 
 
 
 

13. Taxtiravon ortilgan fil botqoqqa botib qolgani bayon qilingan asar qaysi?

 
 
 
 

14. To’rtta tomoni teng bo’lgan to’g’ri to’rtburchak nima deb ataladi?

 
 
 
 

15. Yaxshi fazilatlarni yozing

 
 
 
 

16. Quyida berilgan so’zlarning qaysi biriga egalik qo’shimchasi qo’shilsa,tovush tushishi vujudga keladi?
1)bilak, 2)o’g’il,
3)ekin, 4)keyin, 5)lochin, 6)singil, 7)ko’ngil

 
 
 
 

17. Bahor faslida qanday kiyinish kerak

 
 
 
 

18. Boshlang’ich sinflarda ona tili o’qitish metodikasi fani qanday bo’limlarni o’z ichiga oladi?
1. Savod o‘rgatish metodikasi
2. 0 ‘qish metodikasi. 3. Grammatika, fonetika, so’z yasalishini o’rganish metodikasi 4. Nutq o‘stirish metodikasi

 
 
 
 

19. Oyog’i yo’q , qo’li yo’q,
So’zamoq… tili yo’q.
Berilgan topishmoqda nuqtalar o’rniga qaysi kelishik qo’shimchasi qo’yiladi?

 
 
 
 

20. “Mushtoq” so‘zining ma’nosi nima?

 
 
 
 

21. Matematika darsining o’ziga xos tomonlari, eng avvalo, bu o’quv predmetining xususiyatlaridan kelib chiqadi. Bu xususiyatdan biri shundan iboratki, unda arifmetik material bilan bir vaqtda nima o’rganiladi?

 
 
 
 

22. Matematikadan bajariladigan mustaqil ishlarni shartli ravishda ikki ko’rinishda tashkil qilish mumkin.

 
 
 
 

23. 3-sinf o’qish darsligida berilgan Habib Rahmatning “Bog’im” sherida qaysi fasl tasvirlangan?

 
 
 
 

24. Matematika o’qitish metodikasi o’zining tuzilish xususiyatiga ko’ra shartli ravishda nechta bo’limga bo’ linadi?

 
 
 
 

25. Berilgan sonlarning qaysi biri 4 ga qoldiqsiz bo’linadi?

 
 
 
 

26. Qaysi qatorda savat so‘zini ma’nosi berilgan?

 
 
 
 

27. Rustam aka Firdavsga kim bo‘ladi?

 
 
 
 

28. Masal qaysi jihati bilan o’quvchilar nutqini o’stirishda muhim material hisoblanadi?
1) o’tkirligi va xalqchilligi
2) ijodiy fikrga yo’naltirilganligi 3)davomiyligi 4)ixchamligi 5) jozibadorligi bilan

 
 
 
 

29. Shoh Mashrabni bulbuldayin ….. ham ona tilim. T.Adashboyevning «Ona tilim» she’ridan olingan parchada qaysi so’z tushib qolgan?

 
 
 
 

30. Tursun tog’am tovug’i… tuxumi…tarozida tortmoqda.

Nuqtalar o’rniga qo’yilishi kerak bo’lgan kelishik qo’shimchalari ketma-ketligi to’g’ri ko’rsatilgan javobni aniqlang.

 
 
 
 

31. Bunda o’qituvchi materialning
muammosini qo’yadi, uni yechish yo’llarini ko’rsatadi, asoslaydi va
isbotlaydi.
Masalan: agar ko’payuvchi va ko’paytuvchining o’rni almashtirilib ko’paytirilsa, ko’paytma qanday o’zgaradi? O’qituvchi bu savolni tushuntirishda ilyustrasion ko’rgazmalardan foydalaniladi:
3×4=12 ya’ni 3+3+3+3=12 yoki 4×3=12 ya’ni 4+4+4=12.

Bu qaysi metod?

 
 
 
 

32. STO’ga rahbarlikning asosiy shaklini ko’rsating.

 
 
 
 

33. O’qib olim bo’lish uchun qanday niyat ko’zlaydi?

 
 
 
 

34. 6 hissa suvga 3 hissa tuz solib aralashma hosil qilindi. 27 kg aralashma hosil qilish uchun qancha suv kerak bo’ladi?

 
 
 
 

35. Tilsiz aql o’rgatar.Topishmoqni toping

 
 
 
 

36. Yolgʻonning umri qisqa

 
 
 
 

37. Pedagogik jarayonlarga nimalar kiradi?

 
 
 
 

38. Kuchukcha qaysi metodika bo’yicha yasalgan?

 
 
 
 

39. Butun bir narsani qismlarga ajratib fikrlashni nima deb ataymiz?

 
 
 
 

40. Qulupnay necha yillik o’simlik?

 
 
 
 

Question 1 of 40