Attestatsiya savollari boshlang’ich

1. Dorixonalarda dorilarni tayyorlashda qanday o’simliklardan foydalaniladi?

 
 
 
 

2. Uy vazifasini tekshirish darsning majburiy bosqichidir.

 
 
 
 

3. Boshi taroq, dumi o’roq.

 
 
 
 

4. Matematika darsining o’ziga xos tomonlari, eng avvalo, bu o’quv predmetining xususiyatlaridan kelib chiqadi. Bu xususiyatdan biri shundan iboratki, unda arifmetik material bilan bir vaqtda nima o’rganiladi?

 
 
 
 

5. Yax bundan 117 yil oldin yaratilgan. 2022-yildan hisoblaganda nechanchi yilga to‘g‘ri keladi?

 
 
 
 

6. STO’ga rahbarlikning asosiy shaklini ko’rsating.

 
 
 
 

7. Matematika o’qitish metodikasi o’zining tuzilish xususiyatiga ko’ra shartli ravishda nechta bo’limga bo’ linadi?

 
 
 
 

8. Matematika fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan?

 
 
 
 

9. Shu vaqtgacha o‘zi uyg‘onmagan uyquchi bola qaysi hikoyaning qahramoni?

 
 
 
 

10. Boshlang’ich sinf matematika kursida son va raqam atamalari bir xil ma’noni anglatadi?

 
 
 
 

11. Nechta o’rinda -ning qo’shimchasi qo’yiladi?
Anvar bola chog’idanoq gulzor… yaxshi ko’rardi. Maxdum.. oilasiga kelgach, bog’cha… gulzor qismiga o’zi qaray boshladi.Gulzor… sug’orish, o’tlarni yulish vazifalari… o’zi bajarardi.

 
 
 
 

12. Uy vazifalarining hajmi matematika darsida bajarilgan ishning necha %idan oshmasligi lozim?

 
 
 
 

13. Bir aylanada yotadigan 5 ta nuqtadan nechta vatar o’tkazish mumkin?

 
 
 
 

14. Sinf – dars tizimi 300 yildan beri mavjud

 
 
 
 

15. Quyida berilgan so’zlarning qaysi biriga egalik qo’shimchasi qo’shilsa,tovush tushishi vujudga keladi?
1)bilak, 2)o’g’il,
3)ekin, 4)keyin, 5)lochin, 6)singil, 7)ko’ngil

 
 
 
 

16. O‘quvchilar tafakkurini charxlashga yo`naltirilgan masala turi?

 
 
 
 

17. O’quvchilar alohida hodisa va faktlarni kuzatish asosida «nima» deb ataluvchi fikrlash formasini ham qo’llaydilar.

 
 
 
 

18. Qaysi qatorda savat so‘zini ma’nosi berilgan?

 
 
 
 

19. Suvni zaharli moddalar va mikroorganizmlar tozalaydigan asbob nomini toping?

 
 
 
 

20. Qaysi metodni qo’llaganda o’quvchilarning bilish faoliyatini har tomonlama o’stirish mumkin.

 
 
 
 

21. Ko‘chma ma’nodagi so‘zlarni belgilang

 
 
 
 

22. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan?

 
 
 
 

23. Berilgan parchada nuqtalar o’rniga qaysi kelishik qo’shimchalari qo’yiladi?
Haqiqat… qilichlari sinmagan kun bor ekan,
Istiqlol… sharofati sen… doim yor ekan. kelishigi, tushum kelishigi, qaratqich kelishigi, jo’nalish kelishigi

 
 
 
 

24. Qurbaqa qanday hayot kechiradi?

 
 
 
 

25. “Maktabdosh” so‘zining asosini toping

 
 
 
 

26. Nechta o’rinda tushum kelishigi qo’shimchasi qo’yilishi kerak?
1)Tursun tog’am tovug’i… tuxumi… tarozida tortdi.2)Toshkentlik Toshtemir.. teshasi toshloqlik Toshbolta… teshasidanmas.3)Mashhura moshxo’rda…, Mastura moshurva… pishirdi.

 
 
 
 

27. Kuchukcha qaysi metodika bo’yicha yasalgan?

 
 
 
 

28. Katta uyning toʻrt burchagida bittadan mushuk oʻtiribdi. Mushuklarning har birini qarshisida 3 tadan mushuk oʻtiribdi. Uyda hammasi boʻlib nechta mushuk bor?

 
 
 
 

29. 3-sinf o’qish darsligida berilgan Zamira Ibrohimovaning ” Hisobda adashgan bola” hikoyasining bosh qahramoni Anvar nima qilishni yoqtirmas edi?

 
 
 
 

30. Bodringning urug`i qayeridan olinadi?

 
 
 
 

31. 6 hissa suvga 3 hissa tuz solib aralashma hosil qilindi. 27 kg aralashma hosil qilish uchun qancha suv kerak bo’ladi?

 
 
 
 

32. Turlanish bilan bog’liq tovush o’zgarishi bo’ladigan so’zlar qatorini belgilang.

 
 
 
 

33. Bahor faslida qanday kiyinish kerak

 
 
 
 

34. Pasay, susay so’zlarida o’zak va qo’shimchalarning qo’shilishi natijasida qanday fonetik o’zgarish yuz bergan?

 
 
 
 

35. O’qituvchi o’quvchilarni kasrlarni hosil qilish jarayonini namoyish qilishda bolalar e’tiborini nimaga qaratish zarur?

 
 
 
 

36. O’qib olim bo’lish uchun qanday niyat ko’zlaydi?

 
 
 
 

37. Sinfdan tashqari o ‘qish uchun kitob tanlashda qanday tamoyillarga amal qilinadi?

1. tarbiyaviy maqsad ko‘zda tutiladi.

2. asarlar janri va mavzusining xilma-xilligie ’tiborga olinadi.

3. o‘quvchilar yoshi va saviyasiga mosligi hisobga olinadi.

4. o ‘quvchilarning shaxsiy qiziqishi va mustaqil
o ‘qishi hisobga olinadi.

5. mavsumiy tamoyilga amal qilinadi

 
 
 
 

38. Qaysi parrandalarning yovvoyi turi bor?

 
 
 
 

39. Mehmonlarning quvnoq qahqahasidan Mahmudning mudroq ko’zlari katta ochildi.

Ushbu gapdagi so’z yasovchi qo’shimchalarning sonini aniqlang.

 
 
 
 

40. She`r matnidagi keksalar so`zini qanday so`z bilan almashtirish mumkin?

 
 
 
 

Question 1 of 40