Attestatsiya savollari boshlang’ich

1. Itning bolasi nima deb ataladi ?

 
 
 
 

2. Yangi metod, yangi darslikning muvofiqligini tekshirishda ona tili o’qitish metodikasining qaysi tekshirish metodidan foydalaniladi?

 
 
 
 

3. Tarvuz qachon ekiladi?

 
 
 
 

4. Yaxshi fazilatlarni yozing

 
 
 
 

5. San’atkorning ijrosini tinimsiz gulduros qarsaklar bilan olqishladilar.

Yasama so’zlar nechta?

 
 
 
 

6. Taxtiravon ortilgan fil botqoqqa botib qolgani bayon qilingan asar qaysi?

 
 
 
 

7. Kuchukcha qaysi metodika bo’yicha yasalgan?

 
 
 
 

8. Mahallada bolalar uchun eng kerakli joy qayer?

 
 
 
 

9. Berilgan sonlarning qaysi biri 4 ga qoldiqsiz bo’linadi?

 
 
 
 

10. Ta’limiy diktant necha turga bo‘linadi?

 
 
 
 

11. MO’M o’zining tuzilish xususiyatiga ko’ra shartli ravishda qanday bo’limlarga bo’linadi:
1. Matematika o’qitishning konkret metodikasi.
2.. Matematika o’qitishning inklyuziv metodikasi.
3.Matematika o’qitishning maxsus metodikasi
4.Matematika o’qitishning umumiy metodikasi
5.Matematika o’qitishning abstrakt metodikasi

 
 
 
 

12. O’quvchilar alohida hodisa va faktlarni kuzatish asosida «nima» deb ataluvchi fikrlash formasini ham qo’llaydilar.

 
 
 
 

13. Qurbaqa qanday hayot kechiradi?

 
 
 
 

14. Tovush metodiga kim asos solgan?

 
 
 
 

15. Boshi taroq, dumi o’roq.

 
 
 
 

16. Yosh bolali yoʻlovchilarga……

 
 
 
 

17. Kurkaning og’irligi necha kg gacha bo’ladi?

 
 
 
 

18. Mehmonlarning quvnoq qahqahasidan Mahmudning mudroq ko’zlari katta ochildi.

Ushbu gapdagi so’z yasovchi qo’shimchalarning sonini aniqlang.

 
 
 
 

19. Qulupnay necha yillik o’simlik?

 
 
 
 

20. O’qituvchi o’quvchilarni kasrlarni hosil qilish jarayonini namoyish qilishda bolalar e’tiborini nimaga qaratish zarur?

 
 
 
 

21. Qaysi gaplarda yasama ot ishtirok etgan?

1.Elakka chiqqanning ellik og’iz gapi bor. 2. Uning guldor ko’ylagi o’ziga juda yarashgan. 3.Zar qadrini zargar bilar.

 
 
 
 

22. Ketma ketlikdagi 3ta sonni toping 1,3,5,7,…

 
 
 
 

23. O’nlik» mavzusida o’quvchilar qanday mazmundagi masalalar bilan tanishadilar.

1). Sonni bir necha birlik orttirish va kamaytirishga oid masalalar.
2). Yig’indi va qoldiqni topishga doir masalalar.
3).Nisbat usuli bilsn yechiladigan masalalar
4).Yig’indi va qo’shiluvchilardan biri ma’ium bo’lib, qo’shiluvchilarni taqqoslashni talab qiladigan masalalar.
5) Ayirmali taqqoslashga doir masalalar.

 
 
 
 

24. 3-sinf o’qish darsligida berilgan Habib Rahmatning «Bog’im» sherida qaysi fasl tasvirlangan?

 
 
 
 

25. Tutuq belgisi to‘g‘ri qo‘yilgan so‘zlar qatorini belgilang.

 
 
 
 

26. Shu vaqtgacha o‘zi uyg‘onmagan uyquchi bola qaysi hikoyaning qahramoni?

 
 
 
 

27. Matematika fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan?

 
 
 
 

28. Qaysi parrandalarning yovvoyi turi bor?

 
 
 
 

29. She`r matnidagi keksalar so`zini qanday so`z bilan almashtirish mumkin?

 
 
 
 

30. Masal qaysi jihati bilan o’quvchilar nutqini o’stirishda muhim material hisoblanadi?
1) o’tkirligi va xalqchilligi
2) ijodiy fikrga yo’naltirilganligi 3)davomiyligi 4)ixchamligi 5) jozibadorligi bilan

 
 
 
 

31. G`umay yulib olinganda ildizpoyasi qayerda qoladi?

 
 
 
 

32. Ko‘chma ma’nodagi so‘zlarni belgilang

 
 
 
 

33. Boshlang’ich sinflarda ona tili o’qitish metodikasi fani qanday bo’limlarni o’z ichiga oladi?
1. Savod o‘rgatish metodikasi
2. 0 ‘qish metodikasi. 3. Grammatika, fonetika, so’z yasalishini o’rganish metodikasi 4. Nutq o‘stirish metodikasi

 
 
 
 

34. Shoh Mashrabni bulbuldayin ….. ham ona tilim. T.Adashboyevning «Ona tilim» she’ridan olingan parchada qaysi so’z tushib qolgan?

 
 
 
 

35. Tilsiz aql o’rgatar.Topishmoqni toping

 
 
 
 

36. Matematikadan bajariladigan mustaqil ishlarni shartli ravishda ikki ko’rinishda tashkil qilish mumkin.

 
 
 
 

37. Sinfdan tashqari o ‘qish uchun kitob tanlashda qanday tamoyillarga amal qilinadi?

1. tarbiyaviy maqsad ko‘zda tutiladi.

2. asarlar janri va mavzusining xilma-xilligie ’tiborga olinadi.

3. o‘quvchilar yoshi va saviyasiga mosligi hisobga olinadi.

4. o ‘quvchilarning shaxsiy qiziqishi va mustaqil
o ‘qishi hisobga olinadi.

5. mavsumiy tamoyilga amal qilinadi

 
 
 
 

38. Qo’shimcha qo’shilishi natijasida o’zak negizida tovush almashinishi bo’lgan so’zlarni belgilang.

 
 
 
 

39. O’qib olim bo’lish uchun qanday niyat ko’zlaydi?

 
 
 
 

40. To’rtta tomoni teng bo’lgan to’g’ri to’rtburchak nima deb ataladi?

 
 
 
 

Вопрос 1 из 40