Attestatsiya savollari boshlang’ich

1. Yosh bolali yoʻlovchilarga……

 
 
 
 

2. Bahor faslida qanday kiyinish kerak

 
 
 
 

3. Ko‘chma ma’nodagi so‘zlarni belgilang

 
 
 
 

4. Shu vaqtgacha o‘zi uyg‘onmagan uyquchi bola qaysi hikoyaning qahramoni?

 
 
 
 

5. Malika nima uchun baqirib yubordi?

 
 
 
 

6. Mahallada bolalar uchun eng kerakli joy qayer?

 
 
 
 

7. Berilgan parchada nuqtalar o’rniga qaysi kelishik qo’shimchalari qo’yiladi?
Haqiqat… qilichlari sinmagan kun bor ekan,
Istiqlol… sharofati sen… doim yor ekan. kelishigi, tushum kelishigi, qaratqich kelishigi, jo’nalish kelishigi

 
 
 
 

8. Qaysi qatordagi so’zdan fe’l yasalganda,o’zakda fonetik o’zgarish bo’lmaydi?

 
 
 
 

9. Sonlar nurida 9 dan keyin qaysi son keladi?

 
 
 
 

10. Butun bir narsani qismlarga ajratib fikrlashni nima deb ataymiz?

 
 
 
 

11. Bigizdan foydalanish qoidalari nechta?

 
 
 
 

12. STO’ga rahbarlikning asosiy shaklini ko’rsating.

 
 
 
 

13. Urg’ochi sher nechtagacha bolalaydi?

 
 
 
 

14. Boshlang’ich sinf matematika kursida son va raqam atamalari bir xil ma’noni anglatadi?

 
 
 
 

15. Nechta o’rinda tushum kelishigi qo’shimchasi qo’yilishi kerak?
1)Tursun tog’am tovug’i… tuxumi… tarozida tortdi.2)Toshkentlik Toshtemir.. teshasi toshloqlik Toshbolta… teshasidanmas.3)Mashhura moshxo’rda…, Mastura moshurva… pishirdi.

 
 
 
 

16. Sinf — dars tizimi necha yildan beri mavjud?

 
 
 
 

17. 2 va undan ortiq usul bilan yechiladigan masala turi?

 
 
 
 

18. Tovush metodiga kim asos solgan?

 
 
 
 

19. Yangi metod, yangi darslikning muvofiqligini tekshirishda ona tili o’qitish metodikasining qaysi tekshirish metodidan foydalaniladi?

 
 
 
 

20. Turlanish bilan bog’liq tovush o’zgarishi bo’ladigan so’zlar qatorini belgilang.

 
 
 
 

21. San’atkorning ijrosini tinimsiz gulduros qarsaklar bilan olqishladilar.

Yasama so’zlar nechta?

 
 
 
 

22. Masal qaysi jihati bilan o’quvchilar nutqini o’stirishda muhim material hisoblanadi?
1) o’tkirligi va xalqchilligi
2) ijodiy fikrga yo’naltirilganligi 3)davomiyligi 4)ixchamligi 5) jozibadorligi bilan

 
 
 
 

23. “Mushtoq” so‘zining ma’nosi nima?

 
 
 
 

24. Hali 1 yoshga ham kirmay rasm chiza boshlagan tengdoshingiz kim.U necha oylik davrida rasm chiza boshlagan?

 
 
 
 

25. Tarvuz qachon ekiladi?

 
 
 
 

26. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan?

 
 
 
 

27. Suvni zaharli moddalar va mikroorganizmlar tozalaydigan asbob nomini toping?

 
 
 
 

28. Matematika o’qitish jarayonida o’quvchilarning faolligini oshirish va matematikaga bo’igan qiziqishini rivojlantirish omillaridan biri — o’quvchilar bilan olib boriladigan ……. .

 
 
 
 

29. O’quvchilar alohida hodisa va faktlarni kuzatish asosida «nima» deb ataluvchi fikrlash formasini ham qo’llaydilar.

 
 
 
 

30. Bir aylanada yotadigan 5 ta nuqtadan nechta vatar o’tkazish mumkin?

 
 
 
 

31. Qaysi metodni qo’llaganda o’quvchilarning bilish faoliyatini har tomonlama o’stirish mumkin.

 
 
 
 

32. Nechta o’rinda qaratqich kelishigi qo’shimchasi qo’yilishi kerak?
1)Tursun tog’am tovug’i… tuxumi… tarozida tortdi.2)Toshkentlik Toshtemir.. teshasi toshloqlik Toshbolta… teshasidanmas.3)Mashhura moshxo’rda…, Mastura moshurva… pishirdi.

 
 
 
 

33. Ta’limiy diktant necha turga bo‘linadi?

 
 
 
 

34. Bunda o’qituvchi materialning
muammosini qo’yadi, uni yechish yo’llarini ko’rsatadi, asoslaydi va
isbotlaydi.
Masalan: agar ko’payuvchi va ko’paytuvchining o’rni almashtirilib ko’paytirilsa, ko’paytma qanday o’zgaradi? O’qituvchi bu savolni tushuntirishda ilyustrasion ko’rgazmalardan foydalaniladi:
3×4=12 ya’ni 3+3+3+3=12 yoki 4×3=12 ya’ni 4+4+4=12.

Bu qaysi metod?

 
 
 
 

35. Bodringning urug`i qayeridan olinadi?

 
 
 
 

36. 3-sinf o’qish darsligida berilgan Zamira Ibrohimovaning » Hisobda adashgan bola» hikoyasining bosh qahramoni Anvar nima qilishni yoqtirmas edi?

 
 
 
 

37. Ko’p xonali sonlarni raqamlash mavzuni o’rganishda nimaga alohida e’tibor beriladi?

 
 
 
 

38. »Donolarning donosi » hikoyasida qaysi buyuk bobomiz haqida so‘z yuritiladi ?

 
 
 
 

39. Sinf rahbari maktab ma’muriyati bilan birgalikda kimlar bilan hamkorlikda tarbiyaviy ishlarni olib boradi?

 
 
 
 

40. O’qib olim bo’lish uchun qanday niyat ko’zlaydi?

 
 
 
 

Вопрос 1 из 40