Attestatsiya savollari boshlang’ich

1. Tarvuz qachon ekiladi?

 
 
 
 

2. Boshlang’ich sinflarda ona tili o’qitish metodikasi fani qanday bo’limlarni o’z ichiga oladi?
1. Savod o‘rgatish metodikasi
2. 0 ‘qish metodikasi. 3. Grammatika, fonetika, so’z yasalishini o’rganish metodikasi 4. Nutq o‘stirish metodikasi

 
 
 
 

3. Mehmonlarning quvnoq qahqahasidan Mahmudning mudroq ko’zlari katta ochildi.

Ushbu gapdagi so’z yasovchi qo’shimchalarning sonini aniqlang.

 
 
 
 

4. Tutuq belgisi to‘g‘ri qo‘yilgan so‘zlar qatorini belgilang.

 
 
 
 

5. 6 hissa suvga 3 hissa tuz solib aralashma hosil qilindi. 27 kg aralashma hosil qilish uchun qancha suv kerak bo’ladi?

 
 
 
 

6. Itning bolasi nima deb ataladi ?

 
 
 
 

7. Urg’ochi sher nechtagacha bolalaydi?

 
 
 
 

8. Shu vaqtgacha o‘zi uyg‘onmagan uyquchi bola qaysi hikoyaning qahramoni?

 
 
 
 

9. Zafar nechanchi sinfda o’qiydi?

 
 
 
 

10. Quyida berilgan so’zlarning qaysi biriga egalik qo’shimchasi qo’shilsa,tovush tushishi vujudga keladi?
1)bilak, 2)o’g’il,
3)ekin, 4)keyin, 5)lochin, 6)singil, 7)ko’ngil

 
 
 
 

11. Pasay, susay so’zlarida o’zak va qo’shimchalarning qo’shilishi natijasida qanday fonetik o’zgarish yuz bergan?

 
 
 
 

12. Taxtiravon ortilgan fil botqoqqa botib qolgani bayon qilingan asar qaysi?

 
 
 
 

13. 3-sinf o’qish darsligida berilgan Habib Rahmatning «Bog’im» sherida qaysi fasl tasvirlangan?

 
 
 
 

14. Berilgan parchada nuqtalar o’rniga qaysi kelishik qo’shimchalari qo’yiladi?
Haqiqat… qilichlari sinmagan kun bor ekan,
Istiqlol… sharofati sen… doim yor ekan. kelishigi, tushum kelishigi, qaratqich kelishigi, jo’nalish kelishigi

 
 
 
 

15. Mustaqil ishlarni shartli ravishda necha ko’rinishda tashkil qilish mumkin?

 
 
 
 

16. 3-sinf o’qish darsligida berilgan Zamira Ibrohimovaning » Hisobda adashgan bola» hikoyasining bosh qahramoni Anvar nima qilishni yoqtirmas edi?

 
 
 
 

17. STO’ga rahbarlikning asosiy shaklini ko’rsating.

 
 
 
 

18. «Hisobda adashgan» bola hikoyasidagi bolaning ismi?

 
 
 
 

19. Bunda o’qituvchi materialning
muammosini qo’yadi, uni yechish yo’llarini ko’rsatadi, asoslaydi va
isbotlaydi.
Masalan: agar ko’payuvchi va ko’paytuvchining o’rni almashtirilib ko’paytirilsa, ko’paytma qanday o’zgaradi? O’qituvchi bu savolni tushuntirishda ilyustrasion ko’rgazmalardan foydalaniladi:
3×4=12 ya’ni 3+3+3+3=12 yoki 4×3=12 ya’ni 4+4+4=12.

Bu qaysi metod?

 
 
 
 

20. Yax bundan 117 yil oldin yaratilgan. 2022-yildan hisoblaganda nechanchi yilga to‘g‘ri keladi?

 
 
 
 

21. Nechta o’rinda tushum kelishigi qo’shimchasi qo’yilishi kerak?
1)Tursun tog’am tovug’i… tuxumi… tarozida tortdi.2)Toshkentlik Toshtemir.. teshasi toshloqlik Toshbolta… teshasidanmas.3)Mashhura moshxo’rda…, Mastura moshurva… pishirdi.

 
 
 
 

22. Qaysi metodni qo’llaganda o’quvchilarning bilish faoliyatini har tomonlama o’stirish mumkin.

 
 
 
 

23. Bir aylanada yotadigan 5 ta nuqtadan nechta vatar o’tkazish mumkin?

 
 
 
 

24. San’atkorning ijrosini tinimsiz gulduros qarsaklar bilan olqishladilar.

Yasama so’zlar nechta?

 
 
 
 

25. Pedagogik jarayonlarga nimalar kiradi?

 
 
 
 

26. Matematikadan bajariladigan mustaqil ishlarni shartli ravishda ikki ko’rinishda tashkil qilish mumkin.

 
 
 
 

27. Masal qaysi jihati bilan o’quvchilar nutqini o’stirishda muhim material hisoblanadi?
1) o’tkirligi va xalqchilligi
2) ijodiy fikrga yo’naltirilganligi 3)davomiyligi 4)ixchamligi 5) jozibadorligi bilan

 
 
 
 

28. Qaysi gaplarda yasama ot ishtirok etgan?

1.Elakka chiqqanning ellik og’iz gapi bor. 2. Uning guldor ko’ylagi o’ziga juda yarashgan. 3.Zar qadrini zargar bilar.

 
 
 
 

29. Yosh bolali yoʻlovchilarga……

 
 
 
 

30. Firma xodimining ish haqi 62000n ifoda bilan aniqlanadi.

Bunda n—hafta davomida ishlangan soatlar miqdori. Agar xodim 1-haftada 44 soat, 2-haftada 40 soat mehnat qilgan bo’lsa, uning bu 2 haftadagi ish haqining farqini toping.

 
 
 
 

31. Tovush metodiga kim asos solgan?

 
 
 
 

32. Bahor faslida qanday kiyinish kerak

 
 
 
 

33. Matematika o’qitish metodikasi o’zining tuzilish xususiyatiga ko’ra shartli ravishda nechta bo’limga bo’ linadi?

 
 
 
 

34. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan?

 
 
 
 

35. Mahallada bolalar uchun eng kerakli joy qayer?

 
 
 
 

36. Dorixonalarda dorilarni tayyorlashda qanday o’simliklardan foydalaniladi?

 
 
 
 

37. She`r matnidagi keksalar so`zini qanday so`z bilan almashtirish mumkin?

 
 
 
 

38. O’quv ishini tashkil etishning darsdan tashqari qanday
shakllari mavjud:
l. Mustaqil uy ishlari.
2. O’quvchilar bilan yakka va guruh mashg’ulotlari.
3. Matematikaga qobiliyatli o’quvchilar bilan o’tkaziladigan
mashg’ulotlar.
4. Matematikadan sinfdan tashqari mashg’ulotlar.
5.0’quvchilar bilan ishlab chiqarishga, tabiatga ekskursiya.

O’quv ishini tashkil etishning darsdan tashqari qandayshakllari mavjud?

 
 
 
 

39. Berilgan sonlarning qaysi biri 4 ga qoldiqsiz bo’linadi?

 
 
 
 

40. Qaysi qatorda savat so‘zini ma’nosi berilgan?

 
 
 
 

Question 1 of 40