Attestatsiya savollari boshlang’ich

1. Katta uyning toʻrt burchagida bittadan mushuk oʻtiribdi. Mushuklarning har birini qarshisida 3 tadan mushuk oʻtiribdi. Uyda hammasi boʻlib nechta mushuk bor?

 
 
 
 

2. Taxtiravon ortilgan fil botqoqqa botib qolgani bayon qilingan asar qaysi?

 
 
 
 

3. Firma xodimining ish haqi 62000n ifoda bilan aniqlanadi.

Bunda n—hafta davomida ishlangan soatlar miqdori. Agar xodim 1-haftada 44 soat, 2-haftada 40 soat mehnat qilgan bo’lsa, uning bu 2 haftadagi ish haqining farqini toping.

 
 
 
 

4. Hali 1 yoshga ham kirmay rasm chiza boshlagan tengdoshingiz kim.U necha oylik davrida rasm chiza boshlagan?

 
 
 
 

5. »Donolarning donosi » hikoyasida qaysi buyuk bobomiz haqida so‘z yuritiladi ?

 
 
 
 

6. Shu vaqtgacha o‘zi uyg‘onmagan uyquchi bola qaysi hikoyaning qahramoni?

 
 
 
 

7. Matematika fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan?

 
 
 
 

8. Tovush metodiga kim asos solgan?

 
 
 
 

9. Yolgʻonning umri qisqa

 
 
 
 

10. STO’ga rahbarlikning asosiy shaklini ko’rsating.

 
 
 
 

11. Tarvuz qachon ekiladi?

 
 
 
 

12. Mehmonlarning quvnoq qahqahasidan Mahmudning mudroq ko’zlari katta ochildi.

Ushbu gapdagi so’z yasovchi qo’shimchalarning sonini aniqlang.

 
 
 
 

13. O’quv ishini tashkil etishning darsdan tashqari qanday
shakllari mavjud:
l. Mustaqil uy ishlari.
2. O’quvchilar bilan yakka va guruh mashg’ulotlari.
3. Matematikaga qobiliyatli o’quvchilar bilan o’tkaziladigan
mashg’ulotlar.
4. Matematikadan sinfdan tashqari mashg’ulotlar.
5.0’quvchilar bilan ishlab chiqarishga, tabiatga ekskursiya.

O’quv ishini tashkil etishning darsdan tashqari qandayshakllari mavjud?

 
 
 
 

14. Tutuq belgisi to‘g‘ri qo‘yilgan so‘zlar qatorini belgilang.

 
 
 
 

15. Ko’p xonali sonlarni raqamlash mavzuni o’rganishda nimaga alohida e’tibor beriladi?

 
 
 
 

16. MO’M o’zining tuzilish xususiyatiga ko’ra shartli ravishda qanday bo’limlarga bo’linadi:
1. Matematika o’qitishning konkret metodikasi.
2.. Matematika o’qitishning inklyuziv metodikasi.
3.Matematika o’qitishning maxsus metodikasi
4.Matematika o’qitishning umumiy metodikasi
5.Matematika o’qitishning abstrakt metodikasi

 
 
 
 

17. Boshlang’ich sinf matematika kursida son va raqam atamalari bir xil ma’noni anglatadi?

 
 
 
 

18. Fakultativ mashg’ulotlar II-IV sinflarda necha soat o’tiladi?

 
 
 
 

19. Ko‘chma ma’nodagi so‘zlarni belgilang

 
 
 
 

20. Itning bolasi nima deb ataladi ?

 
 
 
 

21. Sonlar nurida 9 dan keyin qaysi son keladi?

 
 
 
 

22. G`umay yulib olinganda ildizpoyasi qayerda qoladi?

 
 
 
 

23. Matematikadan bajariladigan mustaqil ishlarni shartli ravishda ikki ko’rinishda tashkil qilish mumkin.

 
 
 
 

24. Nechta o’rinda tushum kelishigi qo’shimchasi qo’yilishi kerak?
1)Tursun tog’am tovug’i… tuxumi… tarozida tortdi.2)Toshkentlik Toshtemir.. teshasi toshloqlik Toshbolta… teshasidanmas.3)Mashhura moshxo’rda…, Mastura moshurva… pishirdi.

 
 
 
 

25. 6 hissa suvga 3 hissa tuz solib aralashma hosil qilindi. 27 kg aralashma hosil qilish uchun qancha suv kerak bo’ladi?

 
 
 
 

26. 3-sinf o’qish darsligida berilgan Habib Rahmatning «Bog’im» sherida qaysi fasl tasvirlangan?

 
 
 
 

27. Qurbaqa qanday hayot kechiradi?

 
 
 
 

28. Ta’limiy diktant necha turga bo‘linadi?

 
 
 
 

29. Bahor faslida qanday kiyinish kerak

 
 
 
 

30. “Mushtoq” so‘zining ma’nosi nima?

 
 
 
 

31. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan?

 
 
 
 

32. Yosh bolali yoʻlovchilarga……

 
 
 
 

33. Qaysi qatorda savat so‘zini ma’nosi berilgan?

 
 
 
 

34. Mustaqil ishlarni shartli ravishda necha ko’rinishda tashkil qilish mumkin?

 
 
 
 

35. “Maktabdosh” so‘zining asosini toping

 
 
 
 

36. Qulupnay necha yillik o’simlik?

 
 
 
 

37. Sinf rahbari maktab ma’muriyati bilan birgalikda kimlar bilan hamkorlikda tarbiyaviy ishlarni olib boradi?

 
 
 
 

38. O’qituvchi o’quvchilarni kasrlarni hosil qilish jarayonini namoyish qilishda bolalar e’tiborini nimaga qaratish zarur?

 
 
 
 

39. Uy vazifalarining hajmi matematika darsida bajarilgan ishning necha %idan oshmasligi lozim?

 
 
 
 

40. 3-sinf o’qish darsligida berilgan Zamira Ibrohimovaning » Hisobda adashgan bola» hikoyasining bosh qahramoni Anvar nima qilishni yoqtirmas edi?

 
 
 
 

Question 1 of 40