Attestatsiya savollari boshlang’ich

1. Tabiatshunoslik fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan?

 
 
 
 

2. «Hisobda adashgan» bola hikoyasidagi bolaning ismi?

 
 
 
 

3. »Donolarning donosi » hikoyasida qaysi buyuk bobomiz haqida so‘z yuritiladi ?

 
 
 
 

4. O’qituvchi o’quvchilarni kasrlarni hosil qilish jarayonini namoyish qilishda bolalar e’tiborini nimaga qaratish zarur?

 
 
 
 

5. O’quv ishini tashkil etishning darsdan tashqari qanday
shakllari mavjud:
l. Mustaqil uy ishlari.
2. O’quvchilar bilan yakka va guruh mashg’ulotlari.
3. Matematikaga qobiliyatli o’quvchilar bilan o’tkaziladigan
mashg’ulotlar.
4. Matematikadan sinfdan tashqari mashg’ulotlar.
5.0’quvchilar bilan ishlab chiqarishga, tabiatga ekskursiya.

O’quv ishini tashkil etishning darsdan tashqari qandayshakllari mavjud?

 
 
 
 

6. 2 va undan ortiq usul bilan yechiladigan masala turi?

 
 
 
 

7. Qaysi metodni qo’llaganda o’quvchilarning bilish faoliyatini har tomonlama o’stirish mumkin.

 
 
 
 

8. Maktab mulki kimniki hikoyasida birinchi bo`lib kim baho oldi?

 
 
 
 

9. Bahor faslida qanday kiyinish kerak

 
 
 
 

10. Matematika o’qitish metodikasi o’zining tuzilish xususiyatiga ko’ra shartli ravishda nechta bo’limga bo’ linadi?

 
 
 
 

11. Bigizdan foydalanish qoidalari nechta?

 
 
 
 

12. Matematika fani bo‘yicha kompetensiyaviy yondashuvga asoslangan nechta yo`nalishda DTS talablari belgilangan?

 
 
 
 

13. Katta uyning toʻrt burchagida bittadan mushuk oʻtiribdi. Mushuklarning har birini qarshisida 3 tadan mushuk oʻtiribdi. Uyda hammasi boʻlib nechta mushuk bor?

 
 
 
 

14. Rustam aka Firdavsga kim bo‘ladi?

 
 
 
 

15. Mehmonlarning quvnoq qahqahasidan Mahmudning mudroq ko’zlari katta ochildi.

Ushbu gapdagi so’z yasovchi qo’shimchalarning sonini aniqlang.

 
 
 
 

16. O’nlik» mavzusida o’quvchilar qanday mazmundagi masalalar bilan tanishadilar.

1). Sonni bir necha birlik orttirish va kamaytirishga oid masalalar.
2). Yig’indi va qoldiqni topishga doir masalalar.
3).Nisbat usuli bilsn yechiladigan masalalar
4).Yig’indi va qo’shiluvchilardan biri ma’ium bo’lib, qo’shiluvchilarni taqqoslashni talab qiladigan masalalar.
5) Ayirmali taqqoslashga doir masalalar.

 
 
 
 

17. Malika nima uchun baqirib yubordi?

 
 
 
 

18. To’rtta tomoni teng bo’lgan to’g’ri to’rtburchak nima deb ataladi?

 
 
 
 

19. Mustaqil ishlarni shartli ravishda necha ko’rinishda tashkil qilish mumkin?

 
 
 
 

20. Qulupnay necha yillik o’simlik?

 
 
 
 

21. Pasay, susay so’zlarida o’zak va qo’shimchalarning qo’shilishi natijasida qanday fonetik o’zgarish yuz bergan?

 
 
 
 

22. Zafar nechanchi sinfda o’qiydi?

 
 
 
 

23. Ko’p xonali sonlarni raqamlash mavzuni o’rganishda nimaga alohida e’tibor beriladi?

 
 
 
 

24. Firma xodimining ish haqi 62000n ifoda bilan aniqlanadi.

Bunda n—hafta davomida ishlangan soatlar miqdori. Agar xodim 1-haftada 44 soat, 2-haftada 40 soat mehnat qilgan bo’lsa, uning bu 2 haftadagi ish haqining farqini toping.

 
 
 
 

25. Sonlar nurida 9 dan keyin qaysi son keladi?

 
 
 
 

26. O‘zbekiston Respublikasining davlat tili ekanligidagi Qonun qachon qabul qilindi?

 
 
 
 

27. Bir aylanada yotadigan 5 ta nuqtadan nechta vatar o’tkazish mumkin?

 
 
 
 

28. G`umay yulib olinganda ildizpoyasi qayerda qoladi?

 
 
 
 

29. Kuchukcha qaysi metodika bo’yicha yasalgan?

 
 
 
 

30. Bodringning urug`i qayeridan olinadi?

 
 
 
 

31. 6 hissa suvga 3 hissa tuz solib aralashma hosil qilindi. 27 kg aralashma hosil qilish uchun qancha suv kerak bo’ladi?

 
 
 
 

32. Sinf – dars tizimi 300 yildan beri mavjud

 
 
 
 

33. Uy vaifasini tekshirish darsning qanday bosqichi hisoblanadi?

 
 
 
 

34. MO’M o’zining tuzilish xususiyatiga ko’ra shartli ravishda qanday bo’limlarga bo’linadi:
1. Matematika o’qitishning konkret metodikasi.
2.. Matematika o’qitishning inklyuziv metodikasi.
3.Matematika o’qitishning maxsus metodikasi
4.Matematika o’qitishning umumiy metodikasi
5.Matematika o’qitishning abstrakt metodikasi

 
 
 
 

35. Sinf – dars tizimi necha yildan beri mavjud?

 
 
 
 

36. Hali 1 yoshga ham kirmay rasm chiza boshlagan tengdoshingiz kim.U necha oylik davrida rasm chiza boshlagan?

 
 
 
 

37. O’qib olim bo’lish uchun qanday niyat ko’zlaydi?

 
 
 
 

38. Qo’shimcha qo’shilishi natijasida o’zak negizida tovush almashinishi bo’lgan so’zlarni belgilang.

 
 
 
 

39. Qaysi gaplarda yasama ot ishtirok etgan?

1.Elakka chiqqanning ellik og’iz gapi bor. 2. Uning guldor ko’ylagi o’ziga juda yarashgan. 3.Zar qadrini zargar bilar.

 
 
 
 

40. Yax bundan 117 yil oldin yaratilgan. 2022-yildan hisoblaganda nechanchi yilga to‘g‘ri keladi?

 
 
 
 

Question 1 of 40